khodamonly

اندروید

khodamonly

اندروید

دانلود Brawl Stars - بازی ستارگان جنجالی سوپرسل برای اندروید


Brawl Stars - جدال ستارگان عنوان پنجمین بازی جدید و فوق العاده زیبا اثری دیگر از سوپرسل توسعه دهنده بازی های محبوب کلش اف کلنز و کلش رویال با گیم پلی متفاوت و هیجان انگیز در سبک بازی استراتژیک می باشد که برای آیفون و اندروید به صورت رایگان عرضه شده است. جدال 3 به 3 پر هیجان و پر سر و صدا با سایر بازیکنان جهان بصورت زنده و همانند بازی کلش رویال طراحی شده است که در آن شما باید محکم ترین تیم را در شهر تشکیل دهید و با دوستان خود با قهرمانان درون بازی که قدرت های خارق العاده دارند به مبارزه بپردازید.

بازی Brawl Stars مثل تمام بازی های کم حجم ژانر MOBA طراحی شده است که در آن باید انواع شاخه ‌های داد و بیداد بازی به همراه تعداد بسیاری از شخصیت‌ های خشن و قابلیت‌ های ویژه آن ‌ها را باز کنید و به آن ‌ها شلیک و در نهایت منفجر کنید. آن ‌ها را با مشت بکوبید و بازی را در 4 مرحله اصلی Bounty, Smash & Grab, Heist, Showdown برنده شوید.

صندوقچه تیم حریف که تحت محافظت از آن هستند را به سرقت ببرید و همچنین از دارایی ‌های با ارزش خود در برابر سارقان دفاع کنید، شما چند دقیقه زمان خواهید داشت تا متوجه شوید چه کسی با غنایم در حال فرار است. 10 نفر در یک محوطه که در حال کوچک شدن است قرار می‌ گیرند به جمع آوری سکه و الکسیر و چیپ بپردازید تا مبارزان خود را باز کنید و بتوانید آن ‌ها را آپگرید کنید، به گروه‌ ها بپیوندید تا بتوانید استراتژی ‌های خود را با دیگران در میان بگذارید و با هم به نبرد تیم ‌های دیگر بپردازید، از جدول بازیکنان برتر محلی و جهان سعود کنید تا ثابت کنید شما جنگجوی واقعی هستید.


ویژگی های بازی اندروید Brawl Stars :

  • تشکیل گروهی از مبارزان با بازیکنان دیگر برای به اشتراک گذاشتن راهنمایی ها و جنگ با یکدیگر
  • سفارشی کردن جنگجوی خود با پوشش‌ و لباس ‌هایی که در طول بازی باز می‌ شوند
  • 4 حالت منحصر به فرد گیم‌ پلی برای مبارزه به حالت تکی، گروهی یا با دوستان خود
  • نبردهای 3 به 3 پر هیجان و خشن در برابر بازیکنان سراسر جهان در زمان واقعی
  • باز کردن مبارزان جدید و قدرتمند هر کدام با حمله و توانایی های منحصر به فرد
  • بازی مبارزه‌ ای تیراندازی چند نفره سریع فوق‌ العاده هیجان‌ انگیر
  • صعود به صدر لیدربوردها در رتبه بندی های برتر محلی و جهانی
  • ارتقا مبارزه انفرادی و یا با دوستان

اگر به بازی های آنلاین استراتژی علاقه مندید، پیشنهاد می کنم بازی اندروید Brawl Stars را از دست ندهید و جدیدترین نسخه آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وب سایت اندروید ایران دانلود کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید؛ در ضمن می توانید با مطالعه پست، مشاهده مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران گوگل پلی، مشاهده تریلر و اسکرین شات های موجود بهترین تصمیم را برای نصب این بازی بگیرید.

دانلود : http://androidiran.com/brawl-stars-games

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.